Sistēmas iespējas

"Z" autorizācija

Projektu Darbnīcas izgudrots, oriģināls autorizēšanās veids. Lai pieteiktos WishMaster sistēmā, pārlūka logā, ar peli vienkārši jāuzzīmē "Z" simbols. Tas jāizdara tūlītēji, pēc satura ielādes. "Z" autorizācija ir arī drošāka pret uzlaušanas mēģinājumiem.

2 izstrādes režīmi

Dizainera režīms izstrādātājam ļaus izvērsties dizaina radīšanā un funkcionālās daļas programmēšanā, kamēr redaktora režīms paredzēts satura izveidei. Dizaina un satura izstrādes režīmi nodalīti drošības apsvērumu dēļ, lai satura redaktors netīšām nesabojātu noformējumu, vai pat funkcionalitāti.

Objektorientēta izstrāde

WishMaster sistēmā dizaina karkass, izvēlnes, pogas, satura izvadlauki, ievadlauki un citas detaļas tiek veidotas no objektiem. Tie ir saistāmi arī savā starpā, vizuāli un programmistiski. Katram objektam var piešķirt konkrētu nozīmi un funkciju.

Multidizains

Ja pieņemts, ka parasti mājaslapai ir viens, galvenais dizaina karkass, kurā attēlojamas tikai satura izmaiņas, tad ar WishMaster, mājaslapas saturu iespējams rādīt dažādos dizaina karkasos. Tādējādi, katrai mājaslapas sadaļai var piešķirt unikālu vizuālo noformējumu.

Izstrādes "darbagaldi"

Visus dizaina elementus un to kompozīcijas izstrādātājs var veidot uz atsevišķiem darbagaldiem. Starp darbagaldiem var pārslēgties, izmantojot pogas informatīvajā panelī. Pogas redzamas kā darbagalda numuri, kurus tiem sākotnēji piešķir pats izstrādātājs.

Ietvaru izstrāde

WishMaster sistēmā jebkuru objektu kompozīciju var pārvērst ietvarā (template). Ietvarus izmanto kā atkārtojošos elementus satura izvadei. Galvenokārt rakstiem, attēlu galerijām, video un flash animācijai.

Mainīgais reģions

Mainīgais reģions ir laukums, kurā var ielādēt jebkuru ietvaru (template) brīdī, kad tiek mainīta/pārslēgta mājaslapas sadaļa. WishMaster sistēmā var nodefinēt vienu reģionu uz katru dizaina lapu/karkasu. Mainīgais reģions var aizstāt nepieciešamību pēc papildus karkasu izveides.

Objektu klonēšana

Ar objektu klonēšanas funkciju iespējams izveidot jebkura esoša objekta, vai objektu grupas dublikātu. Klonējot objektu grupu tiek klonēti arī visi ar grupu saistītie objekti. Klons nedz tikai izskatās tāpat kā oriģināls, bet satur arī visas objekta, vai objektu grupas funkcijas.

CSS programmēšana

Papildus vizuālai objektu veidošanai, izstrādātājam ir iespēja programmēt katram objektam arī CSS (Castade Style Sheet) noformējumu. Rakstot CSS var izmantot arī komentārus.

Super Offset saturam

Parasti, satura vadības sistēmās izmanto funkciju, kura ierobežo vienlaicīgi attēlojamā satura (rakstu, attēlu, video) skaitu vienā mājaslapas sadaļā, tādējādi uzlabojot pārskatāmību. Super Offset funkcijā ierobežojums nav statisks, bet gan dinamisks. Pateicoties tam, satura redaktors var mainīt vienlaicīgi attēlojamā satura skaitu arī katrā attēlojamajā fragmentā.

Multi-Template (dinamisks ietvars)

Multi-Template funkcija ļauj mainīt/aizstāt iepriekš nodefinētu satura ietvaru pret citu ietvaru reāllaikā. Pateicoties tam, ka ietvars drīkst saturēt vadības elementus, šī funkcija ļauj saturā pārvērst statisku objektu par dinamisku.

Nelineāra satura vadība

WishMaster sistēmā objekti savā starpā ir saistāmi, bet nav piesaistīti konkrētiem noteikumiem. Satura vadība ir realizējama praktiski jekbkādā veidā un ar jebkādiem noteikumiem. Piemēram, ja mājaslapas saturs parasti tiek izvadīts lapas centrālajā daļā, tas nenozīmē, ka to nevarētu izvadīt arī lapas galvenē. Vai arī, ja ir nodefinēta sadaļa "Home", tas nenozīmē, ka tajā nevar attēlot citas sadaļas informāciju.

Satura ielāde atmiņā

Sistēmai ir 5 veidi, kā pirmsielādēt atmiņā grafiku, bet grafika nav vienīgais, kas tiek ielādēts pārlūka atmiņā. Lai mazinātu servera pieprasījumu skaitu, atmiņā tiek ielādēti arī visi dizaina karkasi, ietvari un saturs. Tas notiek hierarhiskā, loģiskā secībā. Tādējādi, iepriekš aplūkotais tiek ielādēts no atmiņas, nevis no WEB servera.

Datu rezerves kopijas

Lai darbs ar WishMaster sistēmu būtu drošāks un ērtāks, izstrādātājs var veikt datu dublēšanu, vai to atjaunošanu jebkurā laikā un neierobežotā daudzumā. Dublēt un atjaunot var gan visu projektu, gan arī atsevišķas tā daļas - dizainu, vai saturu.